پاییز راحت تر میشه دلگیر بود !
پاییز راحت تر میشه دلگیر بود !
دیگه با خودت سرِ جنگ نداری که من چمه ، میشه همه تقصیر ها رو بندازی گردن پاییز و هواش ، اونوقت با خیال راحت ، غروبا لب پنجره بشینی و به زرد و نارنجی های غروب نگاه کنی ، بدون اینکه نیاز به توضیح برای دلِ تنگت داشته باشی !
حال بدی های آدم تو پاییز بهونه نمیخواد...
پاییز اینجا ، یا عاشقت میکنه یا تنها...
#𝑺𝒆𝒕𝒂𝒓𝒆𝒉✮
دیگه با خودت سرِ جنگ نداری که من چمه ، میشه همه تقصیر ها رو بندازی گردن پاییز و هواش ، اونوقت با خیال راحت ، غروبا لب پنجره بشینی و به زرد و نارنجی های غروب نگاه کنی ، بدون اینکه نیاز به توضیح برای دلِ تنگت داشته باشی !
حال بدی های آدم تو پاییز بهونه نمیخواد...
پاییز اینجا ، یا عاشقت میکنه یا تنها...
#𝑺𝒆𝒕𝒂𝒓𝒆𝒉✮
- ۱۰.۰k
- ۰۸ آبان ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط