بعد مدتها برگشتم و..
بعد مدتها برگشتم و..
تو این مدت آدم های زیادی رو دیدم که اومدن و رفتن.. ولی در بین این رفت و امد ها خودمو پیدا کردم و به خودم اومدم و دیدم که داره میشه سه سال، اومده بودم ببینم از قدیمی ها و آشنا ها اینجا کسی باقی مونده؟
تو این مدت آدم های زیادی رو دیدم که اومدن و رفتن.. ولی در بین این رفت و امد ها خودمو پیدا کردم و به خودم اومدم و دیدم که داره میشه سه سال، اومده بودم ببینم از قدیمی ها و آشنا ها اینجا کسی باقی مونده؟
- ۲.۵k
- ۱۸ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط