{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد مدت‌ها برگشتم و..

بعد مدت‌ها برگشتم و..
تو این مدت آدم های زیادی رو دیدم که اومدن و رفتن.. ولی در بین این رفت و امد ها خودمو پیدا کردم و به خودم اومدم و دیدم که داره میشه سه سال، اومده بودم ببینم از قدیمی ها و آشنا ها اینجا کسی باقی مونده؟
دیدگاه ها (۱)

and maybe, we will meet again.#pov #men #fyp #poet #poetry

یه آهنگ نمیتونه وایب سال قبلو بده..واکنش این آهنگ:

میخوام همه چیزو بهتر کنم. با ادما بهتر اشنا بشم. دوست های به...

𐙚چشمان او𐙚ویو دازای:یک سال از اومدن اون از مافیا می‌گذشت و ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط