و میخواستم پناهگاه همیشه استوار تو باشم تا هرگز احساس بی
و میخواستم پناهگاه همیشه استوار تو باشم تا هرگز احساس بیپناهی نکنی.
چرا که به تجربه دریافته بودم بیپناهی، چه اندوه عمیق و جانکاهی با خود به همراه دارد...
-برایِتو-
توحتیازاینموزیکمقشنگتری❤️🩹
بیسشیشِاُردیبهشت!
چاروچاردهدقیقه!
چرا که به تجربه دریافته بودم بیپناهی، چه اندوه عمیق و جانکاهی با خود به همراه دارد...
-برایِتو-
توحتیازاینموزیکمقشنگتری❤️🩹
بیسشیشِاُردیبهشت!
چاروچاردهدقیقه!
- ۲۱.۰k
- ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط