{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ اهمیت دادن به بقیه فقط تو رو... 👇

.
از اهمیت دادن زیاد بی اهمیت میشید !
از خوبی کردن زیاد بدی میبینید !
به بقیه فقط از مهربونی کردن زیاد احمق به حساب میآید !
خلاصه که اگه تو احساساتت با آدما تعادل نداشته باشی ، حتی اگه دریایی خوبی و مهربونی باشی یا ازت زده میشن یا سواستفاده میکنن !

🎬 : Suits

#زندگی
#سریال_خارجی
دیدگاه ها (۰)

✲ گاهی باید احمق بود...

✲ انسان صادق...

✲ آدما دیگه منو هیجان زده نمیکنن...

✲ زندگی زیباست ، ولی عادلانه نیست...

کامنت جدید تهیونگ زیر پست هم‌خدمتیش✨🐯:خوبی؟در حالی که خیلی‌ه...

کامنت جدید تهیونگ زیر پست هم‌خدمتیش✨🐯:خوبی؟در حالی که خیلی‌ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط