{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کمک

اگه ادیتی از its your turn to die دارین بیزحمت برام بفرستین (ترجیحا از جو) مرسی
دیدگاه ها (۷)

چرا ادیت از جو نیست:(

اوکی ادم مزخرفیه ولی نمیدونم چرا

حوصلم سر رفت ملت

پستام خیلی رندومه میدونم

بچه ها یک جوری بیکارم که نگو ادیتی چیزی دارین برام بفرستین ب...

کسی ویدیو از برد تی اکس تی برای یه جایزه‌ی مهم مثل دسانگ دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط