{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

«دازای... از ته دلم ازت متنفرم، ولی نمی‌تونم منکر این بشم

«دازای... از ته دلم ازت متنفرم، ولی نمی‌تونم منکر این بشم که بدون تو، هیچ‌کدوم از این مبارزه‌ها رو نمی‌بردم.»ᴄʜᴜᴜʏᴀ


#Soukoku #双黒 #skk #DazaiChuuya #ChuuyaDazai #soukoku_double_black #BSD_Soukoku
دیدگاه ها (۱)

دازای: «اوداساکو... من باید چیکار کنم؟»· اوداساکو: «برو به س...

· چشمان هلالی، ناگهان نیزه می‌شوند.· لبخند محو، و جایش سکوتی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط