{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و من حتی نتونستم اعتراض کنم که آقا منو نابود کردین کل زند

و من حتی نتونستم اعتراض کنم که آقا منو نابود کردین کل زندگیمو فاکی کردین باشه باشه اصن حقم بود ولی منم آدم بودم!
دیدگاه ها (۵)

(:

الان چی میخوام؟زمین دهن واکنه برم توش بیرون نیام:)

خب اینکه پایه قولی که دادی وایسی خیلی سخته:)

ما چیزی ندیدیم دوستان😂🤝😔

こんにちは、私のグリッターの皆さん!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط