و من دیگه هیچکسو پیدا نکردم که بهم عشق بورزه دیگه چشمای ه
و من دیگه هیچکسو پیدا نکردم که بهم عشق بورزه دیگه چشمای هیچکس باعث نشد بخوام برای اشکی نشدنشون جون بدم دیگه هیچکس منو لایق دوس داشته شدن ندوست هیچوقت نمیتونم دوباره عشقو احساس کنم و به کسی عشق بورزم چون تورو از دست دادم ال
- ۵.۳k
- ۲۵ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۶۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط