{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه بےتابانہ میخواهمت...

چه بےتابانہ میخواهمت...
شبیه غزل‌هاے حافظ
براے شاخہ نبات..
مثل شهریار براے ثریاےِ بی تاب..
مثل تشنه‌اے ڪه قطره قطره میجوید آب..
چه بےتابانه میخواهمت...
چه بیقرار...!!
دیدگاه ها (۰)

واسه تَپشِ این قــلـــــ♡ـــــــبهمیشه بهونه‌ای...🦋

یکبار هم به من گفت: «عزیزترینم» .‏تا آن زمان هیچ واژه ای نتو...

💚کسی راکه دوستت داردزیادی تنهایش نگذاربه این بهانه که چون دو...

دوست داشتن اگه ب گفتن بود...الان کل شهر عاشق هم بودن...🦋

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط