{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه های شبنم

آدمی که خوبی می‌کند و بدی می‌بیند، شاید دلش بشکند، اما شخصیتش نمی‌شکند. او هنوز با خودش صاف است، چون از سر نیاز نبخشید، از سر مهر بخشید. دنیا پر از بی‌انصافی‌ست، اما نگذار خوبی‌هایت را به حساب دیگران بنویسند؛ بگذار برای خودت بماند، برای قلبی که هنوز بلد است ببخشد، بدون منت، بدون توقع. روزی می‌رسد که دنیا خودش را در آینه‌ی رفتار آدم‌ها خواهد دید، و آن‌وقت، خوبی‌ها گم نمی‌شوند… فقط کمی دیرتر به خانه باز می‌گردند. پس اگر خوبی کردی و بدی دیدی، رنجت را زندگی کن، اما مهربانی‌ات را از یاد نبر… چون آن، گنجی‌ست که تنها آدم‌های اصیل در دل دارند.
سعی کنید خوبیاتون اونقدر بزرگ بشه که ادم ترس از کمک نداشته باشه خوبیا رو با بدی جواب نکنید کارما پس می دهید
شبنم صداقت
دیدگاه ها (۰)

عاشقانه های شبنم

عاشقانه های شبنم

عاشقانه های شبنم

آرامش دلهای بیقرار

ص ۶۵ ان شب پریسا از زندگی شخصی خودش گفت از ترسها از امیدها ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط