{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حداقل نصفِ ما، تو کل زندگیمون، نه یه اکیپ پایه داریم، نه

حداقل نصفِ ما، تو کل زندگیمون، نه یه اکیپ پایه داریم، نه یه مسافرت خفن‌ میریم، نه قراره دونفری تو کویر دراز بکشیم و به آسمون خیره بشیم؛
فقط میریم سرکار و با خانواده میجنگیم.
واقعا ترسناک نیست؟ نمیترسید همینجوری عمرتون تموم شه؟!
دیدگاه ها (۵)

👌🏻#King_Noob

👌🏻#King_Noob

👌🏻#King_Noob

venom#King_Noob

Which onepart 6تو همین افکارم بودم که یکنفر از پشت سرم بهم ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط