{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تورا دیدمت بعد عمری سلام ، ببین اشک شوقی که ریزد مدام مان

تورا دیدمت بعد عمری سلام ، ببین اشک شوقی که ریزد مدام ماندم یا نماندن ، به پای تو ماندم یا نماندم؟آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟ بی وفا حالا که من افتاده‌ام از پا چرا .
دیدگاه ها (۰)

:)

#پرنسس_کوچولوی_مافیا#پارت_۳ویوی اتدروغ چرا خیلی ترسیدم پس با...

#مافیا_عزیز_من#Part13ویو ت.و: فلیکس برای آخرین بار اومد منو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط