وقتی وسط دعوا لباشونو محکم میبوسی
وقتی وسط دعوا لباشونو محکم میبوسی
نامجون: آههه از دست تو
جین: فک کردی میتونی خرم کنی؟ درست فکر کردی
شوگا: خانم کوشولوم دلش کیس میخواد؟ باکمال میل
جیهوپ: اممم خب تقصیر هردوتامون بود ولی خو ببخشید، و اینکه لبات خیلی خوشمزن مادمازل
جیمین: بیبی نمیدونی چقدر دوس دارم وقتی که تو دعوا لبمو میبوسی
تهیونگ: آه فاک خوب بلدی رامم کنی بیب، خمار
جئون: فک نکن با این کارات شب تنبیه نمیشی، سخت در اشتباهی
سلام فندقای من حالتون چطوره؟
اگه بد بود به بزرگی خودتون ببخشید
درخواستی داشتید بگید
موچ موچ❤️💋
ادامه بدم یا استعدادی تو سناریو نوشتن ندارم؟
نامجون: آههه از دست تو
جین: فک کردی میتونی خرم کنی؟ درست فکر کردی
شوگا: خانم کوشولوم دلش کیس میخواد؟ باکمال میل
جیهوپ: اممم خب تقصیر هردوتامون بود ولی خو ببخشید، و اینکه لبات خیلی خوشمزن مادمازل
جیمین: بیبی نمیدونی چقدر دوس دارم وقتی که تو دعوا لبمو میبوسی
تهیونگ: آه فاک خوب بلدی رامم کنی بیب، خمار
جئون: فک نکن با این کارات شب تنبیه نمیشی، سخت در اشتباهی
سلام فندقای من حالتون چطوره؟
اگه بد بود به بزرگی خودتون ببخشید
درخواستی داشتید بگید
موچ موچ❤️💋
ادامه بدم یا استعدادی تو سناریو نوشتن ندارم؟
- ۱۶.۷k
- ۳۰ دی ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط