کاش میشدکه شبی درحرمت سرمیشد*
کاش میشدکه شبی درحرمت سرمیشد*
”شب جمعه”اگرم بودچه بهتر میشد*
و همان شب، دل ما درحرم”کرب وبلا”*
فرش راه قدم”حضرت مادر”میشد*
یاحسین(ع)
”شب جمعه”اگرم بودچه بهتر میشد*
و همان شب، دل ما درحرم”کرب وبلا”*
فرش راه قدم”حضرت مادر”میشد*
یاحسین(ع)
- ۱.۸k
- ۰۲ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط