اینم یه حرف از قیصر : احترامت واجبه خان دایی
اینم یه حرف از قیصر : احترامت واجبه خان دایی
.اما حرف از مردونگی نزن که هیچ خوشم
نمیاد. کی واسه من قد یه نخود مردونگی رو کرد
تا من واسش یه خروار رو کنم .؟
این دنیا همیشه واسه من کلک بوده و نامردی.
به هر کی گفتم نوکرتم با خنجر کوبید تو این جیگرم.
کسی از مردن ما ناراحت میشه؟ نه ننه!
سه دفعه که آفتاب بیفته سر اون دیفال و سه دفعه هم که اذون مغربو بگن،
همه یادشون میره که ما چی بودیم و واس چی مردیم.
من بچهام آره. من خیلی هم ب......چهام.
واسه این که هر کی تو گوشم بزنه، میزنم تو گوشش.
.اما حرف از مردونگی نزن که هیچ خوشم
نمیاد. کی واسه من قد یه نخود مردونگی رو کرد
تا من واسش یه خروار رو کنم .؟
این دنیا همیشه واسه من کلک بوده و نامردی.
به هر کی گفتم نوکرتم با خنجر کوبید تو این جیگرم.
کسی از مردن ما ناراحت میشه؟ نه ننه!
سه دفعه که آفتاب بیفته سر اون دیفال و سه دفعه هم که اذون مغربو بگن،
همه یادشون میره که ما چی بودیم و واس چی مردیم.
من بچهام آره. من خیلی هم ب......چهام.
واسه این که هر کی تو گوشم بزنه، میزنم تو گوشش.
- ۸.۲k
- ۱۵ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط