احمدی نژاد امروز به استادیوم آزادی رفته بود تا بازی استقل
احمدی نژاد امروز به استادیوم آزادی رفته بود تا بازی استقلال-العین رو تماشا کنه!
+ نگاه احمدی نژاد به دوربین و همکاری ش تو برداشتن سلفی شاهکاره؛ حتی سخت تر از تلاش اون تماشاچی مشتاق برای جور کردن قاب مشترک :)))))
+ نگاه احمدی نژاد به دوربین و همکاری ش تو برداشتن سلفی شاهکاره؛ حتی سخت تر از تلاش اون تماشاچی مشتاق برای جور کردن قاب مشترک :)))))
- ۶۸۲
- ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط