{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط یه ایرانی میتونه تو ترافیک و بدبختی بره شمال تو پارک

فقط یه ایرانی میتونه تو ترافیک و بدبختی بره شمال تو پارک بخوابه ، نیمرو و چای کیسه ای بخوره، یه هفته حموم نره و فک کنه تفریح کرده😒 😐
دیدگاه ها (۲۴)

مطلـب خاصـی نـدارم ، فقـط یادتـون نره همینجوری الکـی قدرمـو ...

مـن وقتـی نی نی بـودم 😄 شلـوارم مامان دوزِ 😅

غـروب آفتـابِ امـروز هـوا عالـی جاتـون خالـی

❤ ️ Have a Good moment ❤ ️

-gambling- -p⁷-

اولین بارمه سناریو مینویسم چطوره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط