{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:-)

:-)

میدونی آرامش ینی چی؟
ینی میدونی وقتی باهاش قهری کسی جاتونمیگیره
وقتی تو بغلش سفت فشارت میده و قلبش برات بوم بوم میزنه
وقتی ک موهاتو نوازش میکنه
لپتو میکشه
میدونی راحت تر از اغوشش جایی نداری
عشق ینی بودن همه ی این چیزا درکنار هم.

***خاص***
دیدگاه ها (۵)

هی خدا میخوام برم احساسمو بکشم

کاش اینقدر پیش بعضیا ضعیف نبودم:-)

:-)

:-)

سناریو اسلیترین

اگر ببینن داری گریه میکنی

سناریو بلولاک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط