{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دو پارتی از جین

دو پارتی از جین
پارت ۱
( ا/ت و جین ۳ ماهه با همن)

( علامت ا/ت:-
علامت جین:+
علامت جونگ کوک:&
علامت مامان ا/ت:؛
علامت مامان جین:؟)

ویو ا/ت : صبح بیدار شدم و صبحونه رو درست کردم دیدم زنگ در خورد اول فکر کردم داداشمه که از دانشگاه اومده( همون جونگکوک) در رو باز کردم جین بود با یه دست گل جلو صورتش😭
- بیا تو جین ( با ذوق)
+ حتما عشقم.
یهو ا/ت زد زیر گریه
+چیشددد چرا گریه میکنییی؟ من طاقت دیدن گریه کردن ها تو ندارماا😭
- هیچی فقط اشک شوقه، من هیچوقت فکر نمی‌کردم از این کارا کنی🥲
جین ا/ت رو بغل کرد و همونجوری تو بغلش گفت: + معلومه که برات میکنم عزیزم
- حالا بریم صبحونه بخوریم؟
+ بریم
غذا. رو خوردیم و راه افتادیم که بریم دبیرستان.
( علامت سوبین: ^)
-جین، میتونم یه چیزی بهت بگم؟
+ بگو گوش میدم.
- یه پسره تو مدرسه هست انگار منو دست داره.
لبخند همیشگی جین از بین رفت و انگار عصبانی شد.
+ اسمش چیه؟ بگو بدو( با تندی)
- سوبین، یعنی کیم سوبین.
+بزار زنگ نهار بشه خودت میبینی چیکارش میکنم که دیگه جرات نکنه نزدیکت بشه( با عصبانیت)
زنگ دوم بود داشتیم می‌رفتیم سرکلاس که یهو سوبین دست منو گرفت بردم توی یه کلاس خالی. یهو زانو زد
^لی ا/ت قبول میکنی با من قرار بزاری؟
همون لحظه جین اومد تو....

پارت بعد ؟؟
۵ تا لایک❤️🎀
دیدگاه ها (۱)

خوش میگذره=دیوونه و کر شدن با ۱۰۰ درصد تضمین😊🎀(استی ها میدون...

ممنونیم ازت...

گروهی که من استن میکنم:🔥💀

پارت ۵عمو های من مافیان

پارت چهارم این پارت یکم هنتای داره دوست نداری نخون----------...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط