کاش در دنیا سه چیز وجود نداشت:
کاش در دنیا سه چیز وجود نداشت:
غرور ، دروغ و عشق ...
چرا که انسان با غرور می تازد .
با دروغ می بازد.
و با عشق میغازد ...
این آخری رو نتونستم جور درارم
فقط گفتم یه چیزی باشه که قافیه ش درست باشه ،
اثر هنریه هاااا...
خخخخ
غرور ، دروغ و عشق ...
چرا که انسان با غرور می تازد .
با دروغ می بازد.
و با عشق میغازد ...
این آخری رو نتونستم جور درارم
فقط گفتم یه چیزی باشه که قافیه ش درست باشه ،
اثر هنریه هاااا...
خخخخ
- ۱.۸k
- ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط