{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختر : عزیزم دوستم داری ؟‌

دختر : عزیزم دوستم داری ؟‌
پسر : آره خیلی
دختر : بهم ثابت کن
پسر : چجــــــــوری ؟
دختر : برو با اون شیر بجنگ !!
پسر : عزیزم آخه من اگه با شیر بجنگم منو تیکه تیکه میکنه و میخوره دیگه چیزی ازم نمیمونه یه چیز دیگه بگو
دختر : گوشیتـــو بده پی ام ها رو بخـــونم
پسر : کـــــو ؟‌ کجاس این شیــــــر وحشی ؟
بگو برم پاره پارش کنم.
دیدگاه ها (۵)

.

.

.

واقعن

پارت ۲ (درخواستی)

من عاشق نمیشم 🚫🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط