سلام... ببخشید نبودم دوسه روز دیگه ماهم داریم میریم
سلام... ببخشید نبودم دوسه روز دیگه ماهم داریم میریم
نمیدونم چرا امـا ویسگون دیگه از چشم افتاده ولی همیشه عاشقتونم و هستم
شاید هفته ای ۱بار اومدم لایک کردم رفتم البته اگر حوصله داشتم
خیلی ببخشیدمن خیلی دوستون دارم ....♥♥♥
خودمم نمیخواستم ایمجوری بشه و برم اما دیگه شد خودم خیلی خیلی خیلی ناراحتمو دلم براتون نتگ میشه دیگه ببخشید
عاشقتونم ♥ حدیث♥
نمیدونم چرا امـا ویسگون دیگه از چشم افتاده ولی همیشه عاشقتونم و هستم
شاید هفته ای ۱بار اومدم لایک کردم رفتم البته اگر حوصله داشتم
خیلی ببخشیدمن خیلی دوستون دارم ....♥♥♥
خودمم نمیخواستم ایمجوری بشه و برم اما دیگه شد خودم خیلی خیلی خیلی ناراحتمو دلم براتون نتگ میشه دیگه ببخشید
عاشقتونم ♥ حدیث♥
- ۲.۹k
- ۲۲ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط