{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزن گیتار که غم دارم

بزن گیتار که غم دارم

تب دستاشو کم دارم

بخون این قصه ی تلخی...که من تو هر شبم دارم

بزن گیتار به یاد اون...که دنیامو پر از غم کرد

به یاد اون که خود خواهیش منو با غصه هم دم کرد

بزن گیتار به یاد اون که چشمم از غمش خیسه

که دستام از نگاش هر بار یه درد تازه مینویسه

بزن گیتار که غمگینم

یه دم آروم نمیگیرم

#عاشقانه
دیدگاه ها (۱۱)

#عاشقانه

🙈 🙈 🙈 🙊 🙊 🙊

عشق مافیایی

سه پارتی از تهیونگ✨ پارت آخر (علامت ا/ت:+ علامت تهیونگ:...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط