در من چیزی کم بود و دراین زندگانی هم چیزی کج بود. میان ما
در من چیزی کم بود و دراین زندگانی هم چیزی کج بود. میان ما و زندگانی یک چیزی گنگ ماند. ما دیر آمدیم یا زود هرچه بود به موقع نیامدیم. گذشت و بهتر که میگذرد.
- ۸.۱k
- ۱۰ شهریور ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط