{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرگز با چشم‌های من، خودت را تماشا نکرده‌ای

هرگز با چشم‌های من، خودت را تماشا نکرده‌ای
تا بدانی چقدر زیبایی...
هرگز با گوش‌های من خودت را نشنیده‌ای
تا بدانی چه آرامشی در صدایت ریخته!
هرگز با پاهای من
با شوق به سمتِ خودت قدم برنداشته‌ای
و هرگز با دست‌های من دست‌ خودت را نگرفته‌ای!
تو هرگز با قلبِ من خودت را دوست نداشته‌ای و نمیدانی چگونه میشود عاشقت شد و از این عشـق مُـــرد!
تــو نمیدانی...
تــو هیچ چیز نمیدانی...

#مانگ_میرزایی
دیدگاه ها (۱)

بدووو کپشننن[سیزده سال قبل]آسمان شب با ابر های تار پوشیده بو...

Jisung

یه جایی خوندم...تنها بودن با تنهایی فرق میکنه...تنها بودن حا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط