{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر سالی که میگذرد

هر سالی که میگذرد
تکه ای از ما در آن سال جا میماند
تو را نمیدانم
اما من در سالی که گذشت
مثل تکه های یک پازل به هم ریختم
و در این واپسین لحظات
هر چه جستجو میکنم
نمیدانم کدام تکه ام در کدام لحظه جا مانده!
که اینگونه سردرگم و دلتنگ به سر میبرم

@handemyy8298
دیدگاه ها (۲)

بازی قشنگ دخترم😭❤️#هاندمی❤️🧿

(:

یکسال سال گذشت ، عمر کمی نیست !برای تو که دیگر نخواهم نوشت ،...

پارت ۱۳ ببین توروخدا بروبرو پدسگ برووووودقیقا از همان روز نا...

فراموشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط