{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه طرف گلوم جوریه که نمیتونم اب دهنموقورت بدم بدون هیچ گ

یه طرف گلوم جوریه که نمیتونم اب دهنموقورت بدم بدون هیچ گونه علامتی سرماخوردم😥 😥 😥 😥 😔 😔 😔 قرص سرماخوردگی و شربت دیفن خوردم😟 😟 😟

بااولین بارون پاییزی سرماخوردم😲 😲 😲 😲
دیدگاه ها (۱۲)

#سبک #نقاشی

سبک نقاشی

ضد گلوله

really love part⁴⁵کوک رو پیاده کردم و خودم رفتم خونه‌..زیاد ...

I loved be angel PART 37ا/ت . بعد از اینکه رسیدیم عمارت منو ...

my love part 10

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط