{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صبا را دیدم و گفتم

صبا را دیدم و گفتم
صبا دستم به دامانت
بگو از من به دلدارم
تو را من دوست میدارم
ولی افسوس و صد افسوس
ز ابر تیره برقی جست
که قاصد را میان ره بسوزانید
کنون وامانده از هر جا
دگر با خود کنم نجوا
یکی را دوست میدارم
ولی افسوس او هرگز نمیداند

#فریدون_مشیری
دیدگاه ها (۱)

نوشته ای پر درد از نادیا مرادبرنده جایزه صلح نوبل ۲۰۱۸نامشان...

شب دوشین‌ که مرا لب به لب نوشین بودشب که از عمر شمردیم شب دو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط