{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حجی مع اسمم گزاشتم بیبی الا مبخوام ددی باشم چ گوهی بخورمم

حجی مع اسمم گزاشتم بیبی الا مبخوام ددی باشم چ گوهی بخورممم📍😂
دیدگاه ها (۱)

اصکیییی ارعخب کیوتاع من ددیم ولی اسمم درس نمیشه 😂😔

ناموصا حق

خار همتونو تنها میگام📍

ت ی مدت بیبی میمونم

P5آلین: اسمت چیهته یونگ : اسمم ته یونگ آلین : اَه چه اسم زشت...

ℋℯ𝒾𝓇 ℴ𝒻 𝒹𝒶𝓇𝓀𝓃ℯ𝓈𝓈.Part :¹¹&کوک ×بله&اتاق خالی هست ×اره&خوب من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط