بعضی ها را هرچقدر هم که بخواهی تمام نمیشوند ...
بعضی ها را هرچقدر هم که بخواهی تمام نمیشوند ...
همیشه به آغوششان بدهکار می مانی ...
حضورشان گرم است ...
سکوتشان خالی میکند دل آدم را ...
آرامش صدایشان را کم می آوری !
هر دم ، هرلحظه کم می آوریشان ...
آخ که چقدر کم دارمت ... !
همیشه به آغوششان بدهکار می مانی ...
حضورشان گرم است ...
سکوتشان خالی میکند دل آدم را ...
آرامش صدایشان را کم می آوری !
هر دم ، هرلحظه کم می آوریشان ...
آخ که چقدر کم دارمت ... !
- ۵۷۵
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط