سلام به تمامی دوستان عزیزی که در پیج من حضور دارند و الان
سلام به تمامی دوستان عزیزی که در پیج من حضور دارند و الان در حال تماشا و خواندن این کپشن هستند. میخواستم اول از همه یک تشکر حسابی ازتون بکنم به خاطر حمایت هاتون دمتون گرم عالی هستین و خیلی ببخشید اگه بدی از من دیدید یا کم و کسری داشتم میخواستم بگم دوستان گلم من نصف کلیپ هامو از این کانال تو روبیکا میارم که فکر کنم بعضی هاشون شبیه شما است و فکر میکنید کپی میکنم نه عزیزان من به خدا من از کسی کپی نمیکنم از این کانال تو روبیکا میارم و کانال های دیگر مگر نه به قران کپی نمیکنم اگه سوتفاهمی هم پیش اومده ببخشید
ممنونم از حمایت های فراوانتونن
ممنونم از حمایت های فراوانتونن
- ۶۰
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط