{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بمیرم برای اس ام که ووکالیست هاش رو از دست داد🌚😔

بمیرم برای اس ام که ووکالیست هاش رو از دست داد🌚😔
ووکالیست های اس ام:
چن و بک و شیو و دی او
تمین و اونیو (شاینی)
تیان (گرلز جنریشن)

فقط تیان مونده اونم بره اس ام دیگه ووکالیست و منبع درآمد نداره🌚💔
دیدگاه ها (۵)

چقدر قشنگ نوشته🫠🫠

بقیه فندوما که بک ندارن چکار میکنن؟🌚😔

یعنی دلم میخواد برم کل اس ام و رئیس هاش رو آتیش بزنم

بمیرم براشون که از شدت فشار دارن میمیرن😔🌚چارتینگ اکسو نصف کی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط