مهم نیست که چرا امروز,
مهم نیست که چرا امروز,
رسیدم به فروپاشی....
من آرومم با دردی که,
فقط تو باعثش باشی....
مهم اینه که میبینم,
تب این عشق نخوابیده....
هنوز هر چیزی که میگم,
علاقمو نشون میده....
♫♫♫
بهت گفتم خودم رو از,
تو بی خبر نمی ذارم....
ببین امروز چقدر با تو,
رفیق مشترک دارم....
با اینکه واسه تو دارم,
همه چیزمو میبازم....
تو این شرایطم از تو,
دارم اسطوره میسازم....
♫♫♫
دیگه اصلا تو فکر اینکه من,
الان کجام نیستی....
با زخمت زندگی کردم ,
به فکر التیام نیستی...
مهم اینه تو یه شهریم,
تو رو دارم هرچند کم...
واسه بو کردنت می تونم از,
نزدیکیات رد شم....
رسیدم به فروپاشی....
من آرومم با دردی که,
فقط تو باعثش باشی....
مهم اینه که میبینم,
تب این عشق نخوابیده....
هنوز هر چیزی که میگم,
علاقمو نشون میده....
♫♫♫
بهت گفتم خودم رو از,
تو بی خبر نمی ذارم....
ببین امروز چقدر با تو,
رفیق مشترک دارم....
با اینکه واسه تو دارم,
همه چیزمو میبازم....
تو این شرایطم از تو,
دارم اسطوره میسازم....
♫♫♫
دیگه اصلا تو فکر اینکه من,
الان کجام نیستی....
با زخمت زندگی کردم ,
به فکر التیام نیستی...
مهم اینه تو یه شهریم,
تو رو دارم هرچند کم...
واسه بو کردنت می تونم از,
نزدیکیات رد شم....
- ۳.۷k
- ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط