نادیا جان ببین درست کردن تابلو کبابی رو😄
نادیا جان ببین درست کردن تابلو کبابی رو😄
به صاحب کبابی گفتم دوستم عکس مغازه تون رو گذاشته بود پیجش و گفته بود که طراحش کی بوده😂😂
گفت آره درستش کردیم
اتفاقا ماهی کبابیش هم خوردیم بی نظیر و عالی بود👌😋 @Man_bito
به صاحب کبابی گفتم دوستم عکس مغازه تون رو گذاشته بود پیجش و گفته بود که طراحش کی بوده😂😂
گفت آره درستش کردیم
اتفاقا ماهی کبابیش هم خوردیم بی نظیر و عالی بود👌😋 @Man_bito
- ۷.۵k
- ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط