براى شما جایز است که مأمورین گمرگ را غش بنمائید و براى او
براى شما جایز است که مأمورین گمرگ را غش بنمائید و براى او قسم دروغ خورید... از خاخام (صموئیل) یاد بگیرید، صموئیل از مرد اجنبى کاسه اى از طلا به قیمت چهار درهم خریدارى کرد، در حالى که فروشنده نمىدانست که آن طلا است. با این حال یک درهمش را دزدید!
حیات و زندگانى دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها! هرگاه غیر یهودى احتیاج به پول داشته باشد آن قدر باید از او (ربا) و نزول گرفت که تمام دارائى خود را از دست بدهد.
غیر یهودى هرچند صالح و نیکوکار باشد، او را باید کشت.
حرام است غیر یهودى را نجات بدهید، حتّى اگر در چاهى بیفتد باید فورا سنگى بر در آن گذاشت!
اگر یکى از اجانب را بکشیم مثل این است که در راه خدا قربانى کردهایم.
اگر یک نفر یهودى کمکى به غیر یهودى بکند گناهى نابخشودنى مرتکب شده است.
و اگر غیر یهود در دریا در حال غرق شدن است، نباید نجاتش بدهى، زیرا آن هفت ملتى که در زمین (کنعان) بودند و بنا بود یهود آنها را به قتل برساند همه آنها نابود نشدند و ممکن است آن شخصى که در حال غرق شدن است از آنها باشد.
تا مىتوانید از غیر یهود بکشید و اگر دستتان به کشتن او رسید و او را نکشتید، مرتکب خلاف شدهاید.
هلاک کردن مسیحى ثواب دارد و اگر کسى نمىتواند او را بکشد لااقل سبب هلاکتش را فراهم نماید.
کسى که در خواب ببیند که با مادرش زنا مىکند حکیم و خردمند خواهد شد و کسى که ببیند که با خواهر خود جمع شده است نور عقل نصیبش مىگردد.
براى یهودى مانعى ندارد تسلیم امیال و شهوات خویش شود.
اصولاً قسم خوردن براى قطع نزاع تشریع شده است امّا نه براى کفّار، زیرا آنها انسان نیستند.
بر یهود واجب است روزى سه مرتبه مسیحیان را لعن کنند و دعا کنند تا خداوند آنها را نابود سازد.
بر ما لازم است که با نصارى، مانند حیوانات معامله کنیم.
کلیساهاى نصارى، خانه گمراهان است و خراب کردن آنها ضرورى و واجب است.
ملّت برگزیده خداوند مائیم و لذا براى ما حیوانات انسانى خلق کرده است زیرا خدا مىدانست که ما احتیاج به دو قسم حیوان داریم، یکى حیوانات بىشعور مانند بهائم و حیوانات غیر ناطقه و دیگرى حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان و براى آنکه بتوانیم از همه آنها به اصطلاح سوارى بگیریم، خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است و لهذا ما باید دخترهاى زیبا و خوشگل خود را به پادشاهان و وزرا و شخصیّتهاى برجسته غیریهود به تزویج در آوریم، تا بوسیله آنها بر حکومتهاى جهان، تسلط داشته باشیم.
این مطلب به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه www.ghadiri.ir می باشد.
( بخش سوم )
حیات و زندگانى دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها! هرگاه غیر یهودى احتیاج به پول داشته باشد آن قدر باید از او (ربا) و نزول گرفت که تمام دارائى خود را از دست بدهد.
غیر یهودى هرچند صالح و نیکوکار باشد، او را باید کشت.
حرام است غیر یهودى را نجات بدهید، حتّى اگر در چاهى بیفتد باید فورا سنگى بر در آن گذاشت!
اگر یکى از اجانب را بکشیم مثل این است که در راه خدا قربانى کردهایم.
اگر یک نفر یهودى کمکى به غیر یهودى بکند گناهى نابخشودنى مرتکب شده است.
و اگر غیر یهود در دریا در حال غرق شدن است، نباید نجاتش بدهى، زیرا آن هفت ملتى که در زمین (کنعان) بودند و بنا بود یهود آنها را به قتل برساند همه آنها نابود نشدند و ممکن است آن شخصى که در حال غرق شدن است از آنها باشد.
تا مىتوانید از غیر یهود بکشید و اگر دستتان به کشتن او رسید و او را نکشتید، مرتکب خلاف شدهاید.
هلاک کردن مسیحى ثواب دارد و اگر کسى نمىتواند او را بکشد لااقل سبب هلاکتش را فراهم نماید.
کسى که در خواب ببیند که با مادرش زنا مىکند حکیم و خردمند خواهد شد و کسى که ببیند که با خواهر خود جمع شده است نور عقل نصیبش مىگردد.
براى یهودى مانعى ندارد تسلیم امیال و شهوات خویش شود.
اصولاً قسم خوردن براى قطع نزاع تشریع شده است امّا نه براى کفّار، زیرا آنها انسان نیستند.
بر یهود واجب است روزى سه مرتبه مسیحیان را لعن کنند و دعا کنند تا خداوند آنها را نابود سازد.
بر ما لازم است که با نصارى، مانند حیوانات معامله کنیم.
کلیساهاى نصارى، خانه گمراهان است و خراب کردن آنها ضرورى و واجب است.
ملّت برگزیده خداوند مائیم و لذا براى ما حیوانات انسانى خلق کرده است زیرا خدا مىدانست که ما احتیاج به دو قسم حیوان داریم، یکى حیوانات بىشعور مانند بهائم و حیوانات غیر ناطقه و دیگرى حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان و براى آنکه بتوانیم از همه آنها به اصطلاح سوارى بگیریم، خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است و لهذا ما باید دخترهاى زیبا و خوشگل خود را به پادشاهان و وزرا و شخصیّتهاى برجسته غیریهود به تزویج در آوریم، تا بوسیله آنها بر حکومتهاى جهان، تسلط داشته باشیم.
این مطلب به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه www.ghadiri.ir می باشد.
( بخش سوم )
۲۰
۱۰ آبان ۱۴۰۳
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.