{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#درخواستیـــ

#درخواستیـــ
وقتی خوابن و ما میریم رو شون دراز میکشیم

نامجون:ات تروخداااااااااااا برو کنار میخام بخوابم 🥺

جین: یاا قهرممم از خواب بیدارم کردی دیگه غذا درست نمیکنم ( رپ سوکجین تقدیم میکند🤣)

جیهوپ: بیا بغلم بخوابیم ( کیوت)
ات: چشمم

شوگا:( ایشون انقدر غرق در خوابه متوجه نمیشه🤣)

جیمین: ات بلند شو
ات: بلند نمیشم
جیمین: خوشگلم بلند شو
ات: بلند نمیشم
جیمین: نانازم بلند شو ( و این داستان ادامه دارد...)

تهیونگ: ات تروخدا انقدر کرم نریز میخام بخوابمممم 😫

جونگکوک: دیگه بهت شیرموز نمیدمممم
ات: از اولشم نمیدادی 😐

حمایت؟
دیدگاه ها (۳)

با افتخار دیم 🤣 ( قدرمو بدونیننننن من هیچوقت عصبانی نمیشم 😇)...

مود من:

پارت هجدهمدر آغوش زندان دره باکسو باز کرده و با نامه ای که ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط