آمدن راه و رسم خودش را دارد نمی شود که هرکس از راه رسید
آمدن راه و رسم خودش را دارد نمی شود که هرکس از راه رسید سرش را بی اندازد پایین و واردِ خانه ی دل شود مهمان فرق دارد .. همیشه عزیز است همیشه هم مسافر می آید؛ می نشیند؛ می گوید می خندد و گاهی هم بغض خالی می کند و بعد می رود در میانِ بغض هایش شاید یکهو بگوید می شود بمانم ؟ یا مثلا می گوید دوستت دارم یا اینکه می گوید من کنارِ تو چقدر آرامم تو حواست باشد که این ها تنها یک آرامش است .. یک آرامش پس از بغضی خالی شده ! آمدن و ماندن دیوانگی دارد!میانِ گریه ها خندیدن و در آغوش کشیدن دارد شانه بالا انداختن و - بی خیالِ بغض هایم من تو را دارم -دارد آمدن نشانه هایِ کوچک مثلِ شرمِ اولین نگاه چشم هایِ پر شده از اشک نگاه هایِ طولانی از سرِ دلتنگی و زمزمه هایِ بی صدا مثلِ : جانا ! چه خوب که آمدی داردآمدن حسادت هایِ دخترانهغیرت هایِ به جایِ مردانهداردآمدن ماندن دارد ...!!
عادل_دانتیسم
عادل_دانتیسم
- ۳.۰k
- ۲۰ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط