بدون تـــــــــــــــو،
بدون تـــــــــــــــو،
مدتهاست که دیگر،
خوش نمیگذرد،
رفیق...
فقط میگذرد!
مهم نیست که فردا چی می شه؟
مهم اینه که امروز...
دوستت دارم!
مهم نیست فردا کجایی؟
مهم اینه هر جا باشی ...
دوستت دارم!
مهم نیست قسمت چیه؟
مهم اینه قسمت شد...
دوستت داشته باشم!
رسم رفاقت اینه که با رفیق پیر شی نه اینکه وسط راه از رفیق سیر شی !!!
اگه کل دنیا کنارت باشن باز دلتنگ کسی میشی ک نمیتونی کنارش باشی !!!
miss7
مدتهاست که دیگر،
خوش نمیگذرد،
رفیق...
فقط میگذرد!
مهم نیست که فردا چی می شه؟
مهم اینه که امروز...
دوستت دارم!
مهم نیست فردا کجایی؟
مهم اینه هر جا باشی ...
دوستت دارم!
مهم نیست قسمت چیه؟
مهم اینه قسمت شد...
دوستت داشته باشم!
رسم رفاقت اینه که با رفیق پیر شی نه اینکه وسط راه از رفیق سیر شی !!!
اگه کل دنیا کنارت باشن باز دلتنگ کسی میشی ک نمیتونی کنارش باشی !!!
miss7
- ۵.۹k
- ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط