بابابزرگم اومده میگه:
بابابزرگم اومده میگه:
من نمیدونم شما جوون ها چرا همش سرتون تو گوشیه؟ 🤔
.
.
.
.
.
.
گفتم والا منم نمیدونم شما پیرمردا چرا همش سرتون تو کون بقیه است؟ 😕
.
.
.
.
.
.
الان دارم به کونم وازلین میمالم تا عصای بابابزرگم از توش دربیاد
من نمیدونم شما جوون ها چرا همش سرتون تو گوشیه؟ 🤔
.
.
.
.
.
.
گفتم والا منم نمیدونم شما پیرمردا چرا همش سرتون تو کون بقیه است؟ 😕
.
.
.
.
.
.
الان دارم به کونم وازلین میمالم تا عصای بابابزرگم از توش دربیاد
- ۲.۸k
- ۲۷ آذر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط