فرقی نمیکنه موقع سلام یا خدا حافظی
فرقی نمیکنه موقع سلام یا خدا حافظی
باشه،میگم........
«تنور دلتون گرم»
تابستون زمستون نداره
انگار تنور دلت که گرم باشه
نان مهربانی دلت را میخوری.....
هر چه دلت گرم تر مهربانیت بیشتر
روزگارت آباد تر
خودت راضی تر.......
باشه،میگم........
«تنور دلتون گرم»
تابستون زمستون نداره
انگار تنور دلت که گرم باشه
نان مهربانی دلت را میخوری.....
هر چه دلت گرم تر مهربانیت بیشتر
روزگارت آباد تر
خودت راضی تر.......
- ۱.۴k
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط