گاهی برایم بنویس!
گاهی برایم بنویس!
فقط در حد چند کلمه مثلا برایم بنویس"سلام!"
گاهی برایم حرف بزن ،حتی کوتاه تر از یک ثانیه،
مثلا میتوانی بازهم بگویی "سلام!"
گاهی یادم کن!
گاهی فقط بودنت را ثابت کن!
به نگاهی
به کلامی
یا به سلامی....
بودنت را به باور خوش لحظه هایم افزون کن
دلخوش این کم بودن هایم!
می دانی؟
دلم می گیرد از نبودنهای مدامت!
گاهی فقط بودنت را ثابت کن!
به نگاهی
به کلامی
یا به سلامی...
فقط در حد چند کلمه مثلا برایم بنویس"سلام!"
گاهی برایم حرف بزن ،حتی کوتاه تر از یک ثانیه،
مثلا میتوانی بازهم بگویی "سلام!"
گاهی یادم کن!
گاهی فقط بودنت را ثابت کن!
به نگاهی
به کلامی
یا به سلامی....
بودنت را به باور خوش لحظه هایم افزون کن
دلخوش این کم بودن هایم!
می دانی؟
دلم می گیرد از نبودنهای مدامت!
گاهی فقط بودنت را ثابت کن!
به نگاهی
به کلامی
یا به سلامی...
- ۲.۴k
- ۲۷ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط