{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی حالم اصن خوب نی....

هعی حالم اصن خوب نی....
کسی هم نیس درک کنه...
هرشب معلوم نیس چمه...
من
ف
ق
ط
ا
د
م
ا
ض
ا
ف
ه
هستم:):
دیدگاه ها (۲۳)

shabetun arum...

sobhe hamegi bekheyr:-)

:(

گزارش کردن فقط نشون دهنده ی عقده ی شماست دوست عزیز !چندپارتی...

ران و ریندو(ورژن بونتن) درخواستی : https://wisgoon.com/gouda...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط