یه بار بهش گفتم:
یه بار بهش گفتم:
میدونی من آدم صفر و صدی هستم،
یعنی یا برای یکی تا پای جونم هستم یا یه جوری نیستم که انگار هيچوقت نبودهام و این بستگی به خود آدما داره! هيچوقت نصفه و نیمه نیستم و آدمای نصفه نیمه هم توی زندگیم راه نمیدم.
من آدم تکلیف روشنیم و از آدمای تکلیف روشن هم خوشم میاد...
میدونی من آدم صفر و صدی هستم،
یعنی یا برای یکی تا پای جونم هستم یا یه جوری نیستم که انگار هيچوقت نبودهام و این بستگی به خود آدما داره! هيچوقت نصفه و نیمه نیستم و آدمای نصفه نیمه هم توی زندگیم راه نمیدم.
من آدم تکلیف روشنیم و از آدمای تکلیف روشن هم خوشم میاد...
- ۶۱۷
- ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط