امروز برای تو نوشتم بابا ، واسه تو که خیلی وقتا خستگیاتو
امروز برای تو نوشتم بابا ، واسه تو که خیلی وقتا خستگیاتو ندیدم ، نگاه مهربونتو ندیدم ،، واسه تویی که اینقدر هوامو داشتی تا بفهمم تنها مردی که باید بهش تکیه کنم تویی...تنها پادشاه قلبم تویی...و فقط تویی که هروقت دست رو سرم میکشیدی از رو صداقت و عشق بود.
بابایی کاش بودی ب دستایه مهربونت بوسه میزدم دلم خیلی برات تنگ شده کاش بودی تا دل تنگت نبودم کاش....
بابایی کاش بودی ب دستایه مهربونت بوسه میزدم دلم خیلی برات تنگ شده کاش بودی تا دل تنگت نبودم کاش....
- ۳.۵k
- ۱۷ آذر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط