{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکیم نداریم موقع عصبانیتمون بریم سرش داد بکشیم و خودمونو

یکیم نداریم موقع عصبانیتمون بریم سرش داد بکشیم و خودمونو خالی کنیم ،
اونم بیاد با مهربونی حرفامونو گوش بدهـ ،
بعدشم سعی کنهـ آروممون کنهـ -_-
مسعولین بهـ هیچی رسیدگی نمیکنن ✋ 🏻
دیدگاه ها (۱)

|لانتــوری| 🎬

How to win my heart 😀 😻

پاشا: بهـ چی فکر میکُنی؟باران: طُپاشا: باران ،منو ببخشوَلی م...

خشم و هیاهو🎬

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط