یکیم نداریم موقع عصبانیتمون بریم سرش داد بکشیم و خودمونو
یکیم نداریم موقع عصبانیتمون بریم سرش داد بکشیم و خودمونو خالی کنیم ،
اونم بیاد با مهربونی حرفامونو گوش بدهـ ،
بعدشم سعی کنهـ آروممون کنهـ -_-
مسعولین بهـ هیچی رسیدگی نمیکنن ✋ 🏻
اونم بیاد با مهربونی حرفامونو گوش بدهـ ،
بعدشم سعی کنهـ آروممون کنهـ -_-
مسعولین بهـ هیچی رسیدگی نمیکنن ✋ 🏻
- ۱.۱k
- ۳۰ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط