من اگر نقاش بودم کربلا را می کشیدم
من اگر نقاش بودم کربلا را می کشیدم
یک بیابان لاله ی سرخ نینوا را می کشیدم
دشتی از گل های پر پرنقشی از حلقوم و خنجر
نقشی از عباس حیدر اشکی از طفلان زینب
منظر نور و هدایت کربلا را می کشیدم
یک بیابان لاله ی سرخ نینوا را می کشیدم
دشتی از گل های پر پرنقشی از حلقوم و خنجر
نقشی از عباس حیدر اشکی از طفلان زینب
منظر نور و هدایت کربلا را می کشیدم
- ۱.۶k
- ۲۸ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط