حد و مرز 💫🌱فصل ²پارت¹
حد و مرز 💫🌱فصل ²پارت¹
هوپی:بچه ها این صدای چی بود؟
نامی:اینگار صدای تیر بود
جین:فک کنم جشنی چیزیه ،شبیه صدای ترقه و فشفشه بود
کوک:بابا یه لحظه ساکت عه...
ته:گللللللللل
کوک:لعنتتتتتتت
جیمین:من یه زنگ بزنم شوگا ببینیم کجا موندن
*صدای شلیک تفنگ*
نامی :من مطمئنم که این دیگه صدای تفنگ بود
جیمین:بچه ها شوگا و ا.ت جواب نمیدن
جین:یه نگاه به هم دیگه کردن و گفت:یا خدااا
-یون ...یونگی 😭
+فرا....فرار ...فرار کن
-من هیجا نمیرم
+خطر...خطرناکه پاشو برووووو
اعضا رسیدن*
جیمین:چیشده؟؟؟
هوپی:باید زنگ بزنیم اوژانس
ا.ت:😭😭😭
نامی:حدث میزنم کار جانسو باشه.
ته:حدثت درسته آقا،اوناهاششش
کوک:رفت دنبال جانسو*
جین:کوک وایساااا
نامی:جیهوپ و جیمین شما اینجا بمونید مراقب یونگی و ا.ت ،ما میریم بگیریمش
"نامی ،جین،کوک و ته رفتن دنبال جانسو"
+قو...قول بده...اسم بچمون رو...بزاری...نارنگی
-یونگییی،میشه الان این قضیه رو ول کنییی😭؟؟تو بدون من و هیجا نمیرییی.
جیمین:چه لحظه ی رومانتیکییی😭جیهوپ:ا.ت و جیمین و یونگی خواهشن بسههه الان آمبولانس میرسه .
(آمبولانس رسید و جیمین و ا.ت با یونگی رفتن بیمارستان و جیهوپ هم رفت پیش بقیه)
جین:گرفتیمش
*جانسو رو گرفتن دارن مثل سگ میزننش *
کوک:به...چه ...جرعتی...همچین غلتی ....رو کردی؟هااااا!!؟؟(داره بهش لگد میزنه)
نامجون:جیهوپ ،کوک و ته با شماهام.بسه دیگه ولش کنین
جین:جیهوپ آروم باش(با داد)
نامجون:کوکییی و جیهوپ شی،باید زنگ بزنیم پلیس
جیهوپ:اگه یونگی بمیره پلیس میتونه یونگی رو برگردونه(عربده)
کوک:حروم *زاده(منظورش با جانسوعه)
ته:من میرم بیمارستان
جین:برو جیمین و ا.ت تنها نباشن
نامی:یونگی نمیمیره ،الانم پلیس میاد این آشغال رو میبره ماهم میریم بیمارستان
-یون...یونگییییی😭😭
مایل به پارت²؟؟
لایو و کامنت یادت نره🖤💭
پارت بعدی رو میخای ؟!
هوپی:بچه ها این صدای چی بود؟
نامی:اینگار صدای تیر بود
جین:فک کنم جشنی چیزیه ،شبیه صدای ترقه و فشفشه بود
کوک:بابا یه لحظه ساکت عه...
ته:گللللللللل
کوک:لعنتتتتتتت
جیمین:من یه زنگ بزنم شوگا ببینیم کجا موندن
*صدای شلیک تفنگ*
نامی :من مطمئنم که این دیگه صدای تفنگ بود
جیمین:بچه ها شوگا و ا.ت جواب نمیدن
جین:یه نگاه به هم دیگه کردن و گفت:یا خدااا
-یون ...یونگی 😭
+فرا....فرار ...فرار کن
-من هیجا نمیرم
+خطر...خطرناکه پاشو برووووو
اعضا رسیدن*
جیمین:چیشده؟؟؟
هوپی:باید زنگ بزنیم اوژانس
ا.ت:😭😭😭
نامی:حدث میزنم کار جانسو باشه.
ته:حدثت درسته آقا،اوناهاششش
کوک:رفت دنبال جانسو*
جین:کوک وایساااا
نامی:جیهوپ و جیمین شما اینجا بمونید مراقب یونگی و ا.ت ،ما میریم بگیریمش
"نامی ،جین،کوک و ته رفتن دنبال جانسو"
+قو...قول بده...اسم بچمون رو...بزاری...نارنگی
-یونگییی،میشه الان این قضیه رو ول کنییی😭؟؟تو بدون من و هیجا نمیرییی.
جیمین:چه لحظه ی رومانتیکییی😭جیهوپ:ا.ت و جیمین و یونگی خواهشن بسههه الان آمبولانس میرسه .
(آمبولانس رسید و جیمین و ا.ت با یونگی رفتن بیمارستان و جیهوپ هم رفت پیش بقیه)
جین:گرفتیمش
*جانسو رو گرفتن دارن مثل سگ میزننش *
کوک:به...چه ...جرعتی...همچین غلتی ....رو کردی؟هااااا!!؟؟(داره بهش لگد میزنه)
نامجون:جیهوپ ،کوک و ته با شماهام.بسه دیگه ولش کنین
جین:جیهوپ آروم باش(با داد)
نامجون:کوکییی و جیهوپ شی،باید زنگ بزنیم پلیس
جیهوپ:اگه یونگی بمیره پلیس میتونه یونگی رو برگردونه(عربده)
کوک:حروم *زاده(منظورش با جانسوعه)
ته:من میرم بیمارستان
جین:برو جیمین و ا.ت تنها نباشن
نامی:یونگی نمیمیره ،الانم پلیس میاد این آشغال رو میبره ماهم میریم بیمارستان
-یون...یونگییییی😭😭
مایل به پارت²؟؟
لایو و کامنت یادت نره🖤💭
پارت بعدی رو میخای ؟!
- ۴.۰k
- ۱۹ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط