{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو را فریادمی زنم

تو را فریادمی زنم
که بشنوی
تو را هوار میکشم
که بمانی
چه منگ و مست
چه هراسان
در این ظلمت، پی ات میگردم.
با خودم تنهایم مگذار
با تنهایی ام، تنهایم مگذار
نرو
بشنو
بمان
دیدگاه ها (۱)

کمالمون

میرم...

از شنبه تا پنجشنبهمیتونم دوستت داشته باشماما جمعه ها واست می...

💕 حالِ این روزهایم خوب نیست ..!نیستی ونبض م نمی زند ...!

قول شکسته تو

✿ در دیگران می‌جویی‌ام اما بدان ای دوست این‌سان نمی‌یابی ز م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط