{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقتی باید مثه من تنها باشی ...

بعضی وقتی باید مثه من تنها باشی ...
تنهای تنها ....
هی اهنگ گوش بدی ...
فک کنی همه چیز بریزی تو خودت...
تا مرز انفجار بری
انوقت در اتاق باز کنی .
با همون لبخند همیشگی وانمود کنی..
همه چی خوبه
دیدگاه ها (۵)

حجم تنهایی تو بیشتر از بودن ماست آقاجان

السلام علیک یا صاحب الزمان

خداوند نمیخواهد ما به هم برسیممی دانی دلیلش چیست ؟می داند که...

خخ.روزتون خوششششش

نمیدونم چه بلایی داره سر زندگیم میاد ولی کم کم دارم علاقه‌ام...

درخواستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط