{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زمستون شده.......

زمستون شده.......
از این سایه‌ی جگر خون شده
سراغی بگیر....
خودم هیچی یه حال و خبر....
از این بوته‌ی اقاقی بگیر....
تنم سرده و دلم سوخته....
پریدم ولی پرم خونیه...
فدای سرت که من قسمتم...
مثل موی تو پریشونیه....
دیدگاه ها (۶)

بی تو......این شهر برایم قفسی دلگیر است....

شاید امشب برسی تو به داد من....

تو تنها و ماندگارترین آدمِ خوبِ جهانم هستی تا ابد و یک روز.....

قفل ابی رنگ🩵p5

Part 32:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط